Beantwoord

Mobiel internet buitenland

  • 31 July 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Zouden jullie mijn settings willen controleren waarom mobiel internet en het buitenland niet werkt?

Forum en hulp functies afgestruind; settings staan goed, telefoon opnieuw gestart, etc.  Vanaf het moment dat we de grens overrijden maakt mijn mobiel met geen enkel netwerk meer verbinding 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 8 August 2020, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ziet er naar uit dat het hetzelfde probleem is als: Geen 4G kids sim buitenland

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RianneB, welkom. 

Ik zag een kleine blokkade staan. Deze heb ik er nu af gehaald. Verder staan de instellingen goed. kun je nu gebruik maken van mobiel internet in het buitenland als je jouw toestel even uit en weer aan zet? Zo niet, kun je een andere provider proberen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het werkt. Ik heb geen reactie meer van je gezien.