Vraag

Mobiel Internet data bundel

  • 19 October 2019
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

ik heb een halfjaar geleden deze vraag ook al gesteld, met melding terug dat er naar gekeken woord als er nieuwen data bundels woorden gemaakt.

Melding was: hoe het komt dat telefoon data bundels hoger liggen dan mobiele internet data bundels voor mifi .sterker nog deze is nu met het nieuwen Hussel parket verlaagt eerst kreeg je 1GB of 10 GB en met alles in een kreeg je nog een verdubbelaar van je MB`s dat is nu niet meer . 20GB was al te laag voor mij . woord dit nog op gepakt dat hier wat mee woord gedaan of moet ik alles op zeggen bij kpn en naar Ziggo  maar gaan.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Welkom Tim! Kan het zijn dat je een andere gebruikersnaam had op het forum? Ik heb deze suggestie begin juli ingediend als verbetervoorstel. Ik kan het topic zo snel niet meer terug vinden.

 

Tot mijn spijt is er nog niets met het voorstel gedaan. Misschien komt dat juist door de wijziging naar KPN Hussel, daar wordt al een aantal maanden aan gewerkt. Ik kan je niet vertellen of er in de toekomst nog wat wordt gedaan met het voorstel. Op dit moment lijkt het er niet op dat we bij jouw wensen kunnen aansluiten wat betreft mobiel internet :slight_frown:

Reageer