Beantwoord

Mobiel internet in Costa Rica

• 17 februari 2018
  • 3 reacties
  • 767 keer bekeken

Voor mijn vakantie in Costa Rica heb ik een Buiten-EU 500 mb bundel aangeschaft. Tijdens de overstap in Panama heb ik deze al even geprobeerd en werkte het prima met de standaard instellingen. Maar in Costa Rica krijg ik geen mobiel internet aan de praat. Ik heb de 4G-netwerken van Movistar en Claro geprobeerd. Het Kolbi Ice netwerk geeft aan dat registreren op het netwerk niet lukt. APN staat op portalmmm.nl. De telefoon heb ik al een keer herstart. Mobiele gegevens en gegevensroaming staan beide aan.

Heeft iemand tips voor me?
icon

Beste antwoord door Koen_1 17 februari 2018, 14:12

Hallo @Ensinghj, welkom op het forum! Lastige situatie! Wat voor toestel heb je precies? Kun je eens proberen of het uitzetten van 4G (LTE) onder mobiele netwerken -> netwerkmodus verbetering brengt? Ik hoor graag weer van je 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Ensinghj, welkom op het forum! Lastige situatie! Wat voor toestel heb je precies? Kun je eens proberen of het uitzetten van 4G (LTE) onder mobiele netwerken -> netwerkmodus verbetering brengt? Ik hoor graag weer van je 🙂
Dank je Koen voor je snelle reactie. Mijn telefoon is een Huawei-P9. Het wisselen van voorkeursnetwerktype (4g/3g/2g -->3g/2g) heeft inderdaad geholpen. Na hey terugwisselen lijkt de 4G het ook te doen!

Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Top, dat is goed om te lezen @Ensinghj! Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Ik wens je een fijne vakantie, en als er weer een keer iets is weet je ons te vinden!

Reageer