Beantwoord

mobiel internet in gran canaria

• 15 augustus 2013
  • 8 reacties
  • 20612 keer bekeken

Valt Gran Canaria binnen de EU bundel vor internet in het buitenland? ik weet namelijk niet of ik hier de wereldbundel of toch de eu bundel voor kan nemen.

icon

Beste antwoord door Shugosha 16 augustus 2013, 08:49

Gran Canaria valt onder Spanje en Spanje zit in de Internetbundel EU inbegrepen. Alle Canarische Eilanden vallen hieronder.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Gran Canaria valt onder Spanje en Spanje zit in de Internetbundel EU inbegrepen. Alle Canarische Eilanden vallen hieronder.

Reputatie 1
Interneteu bundel op een IPhone 5 werkt niet op Mallorca.carrier ijs Movistar. Settings voor mobiel data verkeer conform instructies . Dit proble bekend of oplossing?
Reputatie 7
Badge +12
Dat is geen bekend probleem. Het moet er werken. Stond dataroaming wel aan?

Reputatie 1
Ja dataroaming staat aan. Gecheckt op eubundel ook geactiveerd is. Er komt ook geen enkele melding terug anders
Dan dat ik geen internetconnectivity heb met iPhone 5
Reputatie 7
Badge +12
Anders handmatig een netwerk selecteren. Er zou een keuze moeten zijn uit Telefónica Móviles, France Telecom España, S.A (Amena), Vodafone Espana S.A. (Airtel)

Eens alle drie proberen en per provider kijken of het werkt.

Reputatie 1
Krijg alleen Vodafone als andere provider en Movistar dus. Heb Nokia tel hier ook met Movistar als provider en daar werkt zowel 3G als dataroaming wel. Met IPhone 5 werkt dataroaming niet en 3G soms op andere lokatie dan santa ponca Mallorca. Kan in ander settings probleem zitten of is IPhone 5 probleem?
Reputatie 1
Blijkt dat verblijfplaats Santa Ponca boosdoener is . Het wel aan Noord en westkust. Maar zuidwest kust niet ga dus maar veel op pad
Reputatie 1
Blijft raar dat met Samsung en Nokia wel werkt, nog vreemder dat ik na keuze Orange ook in santa ponsa kan 3G en. In elk geval kan ik Rubinstein nu gebruiken

Reageer