Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineelBeste antwoord door PeterG
Bekijk origineelHey Ebru.Â
Ik heb voorheen altijd internet in turkije gehad maar sinds dit jaar niet meer.Â
Ik heb zojuist met kpn gechat. Ze weten niet waar het aan ligt. Ik moet dan weer contact opnemen wanneer ik weer in turkije ben. Zodat ze dan tests kunnen uitvoeren.
Weet jij wat ze gedaan hebben om het probleem voor jou op te lossen?
Dank voor het aanvullen van je profiel! Ik zie niets vreemds en ook geen blokkades. Je kunt, als je weer in Turkije bent, kijken of je 4G uit kunt schakelen, of de APN op ‘internet’ staat en of je handmatig een ander netwerk kunt kiezen. Daarnaast is het advies om een voordeelbundel aan te schaffen. Dan ga ik er eerlijk gezegd vanuit dat het gewoon gaat werken. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan zul je inderdaad toch even vanuit daar contact op moeten nemen. Dat kan overigens ook via het forum :-).
Hey Marcia,
Â
Ik heb alles nagekeken toendertijd.
Niks vreemds op mijn toestel.
Â
En als mijn internet zo al niet werkt dan zal een voordeelbundel ook niet werken.Â
Denk dat het gewoon eens tijd wordt over te stappen naar vodafone waar internet in turkije niks extra's kost.
Ik kijk nog eenmalig af en anders stap ik over.Â
Â
Bedankt dat je nog even voor me gekeken hebt!
Geen probleem! Ik kan me voorstellen, helemaal als je vaker in Turkije bent, dat dat het overwegen waard is.Voor wat betreft de bundels: als je al een bundel hebt, deze is op en je neemt geen nieuwe, dan word je internet ‘geblokkeerd’, je kunt dan pas weer internetten als je een bundel neemt. Het is dus zeker mogelijk in sommige situaties dat het daar aan ligt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.