Vraag

Mobiel internet op iphone 11 traag en vraag over maandelijkse kosten

  • 22 november 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Mobielinternet is heel traag en filmpjes kan niet laden op iPhone 11

waarom is de factuur € 30,50 p/m met 20 gb

had afgesproken voor €22 plus €1 voor 150 m bellen/sms

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Adong Dat kijk ik graag voor je na. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Adong Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgehelderd? Als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag. 

Reageer