Beantwoord

Mobiel internet traag na nieuw abonnement

  • 2 March 2021
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een nieuw abonnement aangeschaft op een nieuwe telefoon. Deze telefoon was niet op voorraad, dus die heb ik afgelopen zondag 1 maart binnengekregen. Nu is het zo dat ik alles heb overgezet zonder problemen via mijn Wifi thuis. Wanneer ik nu naar instellingen ga en vervolgens naar Mobiel netwerk, zie ik dat daar een onwijs groot aantal GB's is gebruikt. Ik ga er van uit dat dit misschien komt door het overzetten, maar mijn mobiele internet (4G) is momenteel heel erg traag. WhatsApp doet het wel, maar daarbuiten wil niks laden tenzij ik op Wifi zit.

Wanneer ik in mijnKPN kijk, geeft deze aan dat ik nog MB's over heb, dus vind het vreemd dat mijn internet zo traag is.

Graag hoor ik een reactie! 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 March 2021, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rik van Hameren, welkom bij ons op het forum. Leuk dat je een nieuw abonnement hebt genomen! Was dat een verlenging en had je daarvoor ook al een abonnement van ons, of ben je van een ander overgekomen naar ons? Als je voorheen ook bij ons was, hoe was de snelheid toen, was het sneller? Ik ben ook benieuwd wat er precies heel traag is, is dat bijvoorbeeld een specifieke app of meer? En heb je het toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of dat een verbetering geeft?

Hi Jasper! Ik heb mijn abonnement verlengd en het contract uiteindelijk overgezet op mijn eigen naam. Ik heb hem inmiddels opnieuw opgestart, en nu werkt alles weer naar behoren! Misschien had ik dat eerst even moeten doen voordat ik dit bericht plaatste. :grinning:

Mijn excuses, maar alsnog dank voor de reactie!

Reputatie 7

Geen probleem, fijn dat het daarmee beter is geworden @Rik van Hameren! Het is niet altijd met zoiets opgelost, maar het is altijd een goede eerste stap zoals je merkt :wink: