Mobiel internet verbinding werkt niet naar behoren

• 27 mei 2015
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo,

Sinds afgelopen zondag, staat mijn mobiele data verbinding te klapperen, ik kan wel gewoon bellen.

Ik heb geen updates geinstalleerd, mijn htc one m8 al 20 keer gereboot, maar helaas.

Kan iemand iets zien wat er aan de hand kan zijn? er zijn geen storingen gemeld. andere KPN klanten hier in de buurt hebben geen issues.

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Wat vervelend dat je internetverbinding ineens niet meer stabiel is! Wil je jouw simkaart eens proberen in een ander toestel en vice versa? Het kan namelijk aan je simkaart liggen of aan je toestel. Heb je op meerdere plaatsen instabiel internet of op één locatie? 

Ik hoor het graag! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hey hallo,

Als ik mijn sim in een andere telefoon stop staat de connectie niet te klapperen, hij zegt gewoon 4g of 3g maar ik heb geen internet...

Ja ik heb het op alle locaties...zou het dan mijn sim kaart zijn? ik geen andere nano sim kaart om in mijn HTC te stoppen om te kijken wat ie dan doet. Ik heb zondag een extra tijdelijk 1gb bundel aangezet omdat ik over mijn 5 gb zat...sinds dien doet mobiel internet het niet meer.

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Dus met je simkaart in een ander toestel heb je ook geen internetconnectie? Dan is de kans inderdaad aanwezig dat er iets met je simkaart is. Als je een andere simkaart in je eigen toestel doet, heb je dan wel een goede internetverbinding? In dat geval kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan je toestel ligt. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, postcode en huisnummer? Ik wil graag je verbinding in ons systeem controleren. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer