Beantwoord

Mobiel internet verlengen met 1 jaar

• 3 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 2326 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb vandaag geprobeerd om mijn mobiel internet te verlengen maar dit lukt niet omdat de pagina waar ik naar ben door gestuurd alleen 06 nummers accepteerd en mijn mobiel internet aansluiting heeft een 09 nummer.

Weet iemand hier hoe ik hem kan verlengen voor een jaar zodat ik gebruik kan maken van 5 euro extra korting. Dat is wel zo prettig.

Het gaat om de volgende site die niet functioneerd:
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/verlengen-abonnement
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 augustus 2018, 13:41

Dag Stardust. Ik zie inderdaad dat het via de site met een 097-nummer niet lukt. Ik zal dat doorgeven. Verlengen kun je overigens ook doen via onze chat op de website. Dan kan het direct het geregeld worden. En ik kan je -als dat niet lukt- ook nog laten bellen om het in orde te laten maken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Stardust. Ik zie inderdaad dat het via de site met een 097-nummer niet lukt. Ik zal dat doorgeven. Verlengen kun je overigens ook doen via onze chat op de website. Dan kan het direct het geregeld worden. En ik kan je -als dat niet lukt- ook nog laten bellen om het in orde te laten maken.
He Bart,

ik haal deze even naar boven, want inmiddels zijn we 6 maanden verder, maar de pagina als vermeld accepteert nog steeds geen verlenging van een 097 nummer.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Fero. Wat gek, het zou inmiddels toch wel moeten lukken. Krijg je een bepaalde melding? En lukt het wel als je een andere browser gebruikt?
Dag Fero. Wat gek, het zou inmiddels toch wel moeten lukken. Krijg je een bepaalde melding? En lukt het wel als je een andere browser gebruikt?

De melding is "Het telefoonnummer is niet juist ingevuld", geprobeerd in edge, IE en chrome. Telkens zelfde melding.
Wat voor mij betekend dat iets anders dan een 06 niet wordt geaccepteerd.
Reputatie 7
Badge +19
Dat klinkt inderdaad niet goed. Ik ga de melding wederom doorzetten. Je kunt uiteraard ook je verlenging via een chat of de telefoon laten regelen, zodat je niet hoeft te wachten op de oplossing. Dank voor het melden!
Dag ik reageer hier even want ik heb op het moment precies hetzelfde. Ik wil mijn mobiele databonement met ook een 09 nummer (12 cijfers) verlengen maar krijg dus ook de melding 'Het telefoonnummer is niet juist ingevuld' in rode letters onder het invoerveld op https://mobielshop.kpn.com/mobiel/verlengen-abonnement.

Blijkbaar is dit dus nog steeds zo op deze site.

Reageer