Beantwoord

Mobiel prepaid unlimited internet werkt niet in buitenland

• 28 februari 2018
  • 7 reacties
  • 568 keer bekeken

Ik ben in Duitsland en heb de APN op portalmmm.nl staan. Heb al gereboot. Waarom werkt dit niet? Bij de voorwaarden van dit product staat dat het in EU-landen zou moeten werken.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 maart 2018, 11:00

Sorry voor de late reactie 😞. Ik zie dat het de tweede toch nog gelukt is om een internetverbinding te maken, klopt dat? Wat was nu de oplossing? Je bent daar nu niet meer, toch? Mocht je er in de toekomst nog weer tegenaan lopen, laat het me maar weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @maxmax, welkom! Het zou binnen de EU zeker moeten werken. De APN staat perfect, wil je daarnaast 4G uitschakelen? Ook kan je via instellingen handmatig een ander netwerk kiezen. Laat je me weten of het weer werkt?
Ik heb alle netwerken al geprobeerd maar dat werkt niet, ook de 4G staat uit in de instellingen.
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd! Met welk netwerk ben je op dit moment verbonden? Krijg je wel een E of H (+) in beeld? Welke melding krijg je als je de browser opent en een website opzoekt? Ik neem met deze antwoorden even contact op met onze technische dienst, hopelijk hebben zij de oplossing voor je!
Op het moment is hij automatisch verbonden met "E-Plus" en staat er een R rechtsboven in beeld. Als ik een website bezoek staat er simpelweg "Offline".
Reputatie 7
Badge +28
Sorry voor de late reactie 😞. Ik zie dat het de tweede toch nog gelukt is om een internetverbinding te maken, klopt dat? Wat was nu de oplossing? Je bent daar nu niet meer, toch? Mocht je er in de toekomst nog weer tegenaan lopen, laat het me maar weten.
Hoi! Inderdaad werkte het op de laatste dag in Duitsland opeens. Ik had niks veranderd, en dit probleem had ik eerder ook in andere landen. Maar het lijkt nu dus opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Gelukkig maar! Wel vreemd dat het zo ineens opgelost was. Mocht je hier nou in de toekomst weer tegenaan lopen en direct contact willen, kan je het makkelijkste even bellen met +31612001200. Dan bel je met onze technische dienst en zij kunnen direct meekijken. Het zou zonde zijn als je weer pas aan het einde van je trip internet hebt natuurlijk!

Reageer