Beantwoord

Mobiel tv kijken vreet MB's van nieuwe simkaart

  • 8 July 2020
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

Simcard gekocht voor mijn mobile wifi om met Kpn ITV app en Chromecast tv te kijken. Is een complete ramp. De mb's lopen weg als water uit een bad. Casten valt ook stil. Moet steeds extra mb-s aanvragen kan een uur duren voordat die actief zijn. Geen succes abonnement binnen bedenk tijd opgezegd

 valt ook stil. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 10 July 2020, 14:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Sjaak1945. Welkom hier. Het is natuurlijk vervelend als je snel door je MB's heen bent. Nu is mij niet helemaal duidelijk of je een prepaid simkaart hebt gekocht of een abonnement hebt besteld. Maar je gebruikte de simkaart, als ik het goed begrijp, om te streamen. Met streamen kun je binnen een korte tijd flink wat MB's verbruiken. Om je een voorbeeld te geven: stream je een film via Netflix, dan verbruik je gemiddeld genomen 1,5 GB. 

Nu lees ik dat je het abonnement binnen de annuleringstermijn hebt opgezegd. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag. Vul in dat geval nog wel even je profiel aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder.

Met Chromecast gaat het inderdaad heel hard. Die kiest sowieso voor de hoogst mogelijke kwaliteit.

Bij het onbeperkt abonnement heb je een dagbundel van 5GB. Via Chromecast kun je dan ongeveer 2½ uur kijken.

Verstandig is dan om “alvast” extra bundels te activeren vóórdat je dagbundel van 5 GB op is.

Natasja en PeterG bedankt voor jullie reactie. Vooral de reactie van PeterG ga ik later eens uitproberen.

mvg

Sjaak Groenewegen

Reputatie 6
Badge +9

Graag gedaan, @Sjaak1945. Fijn dat het zo duidelijker is en je hiermee uit de voeten kunt. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer