Beantwoord

mobiel verlengen

• 9 november 2018
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

kan ik 6 maanden voor het einde van mijn mobiel abonement verlengen?
icon

Beste antwoord door PeterG 10 november 2018, 12:05

Dit lijstje heb ik omtrent verlengen:
  • Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe. Vroegtijdig verlengen heeft alleen zin met nieuw toestel.
  • Het nieuwe abonnement kun je vanaf 4 maanden voor je oude afloopt afsluiten. (niet eerder!) Dus ook nog ná de looptijd.
  • Een nieuw toestel krijg je wél direct mee en kun je al meteen gebruiken.
  • Lees ook dit door i.v.m. de nieuwe BKR regels voor je toestellening.
  • Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Het stopt niet vanzelf! Vernieuwen, overstappen met nummerbehoud of opzeggen kan dan per direct. (opzegtermijn bij overstappen en opzeggen is 1 maand). De afbetaling van het toestel wordt stopgezet.
  • Klik hier om te verlengen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hoi Patrick777,

Kijk even op deze pagina, https://mobielshop.kpn.com/mobiel/verlengen-abonnement

Als je daar je mobiele nummer invoert krijg je direct te zien of en wanneer je kunt verlengen.

Succes !

Groet Henry
Reputatie 7
Badge +18
Dag Patrick. Dat is helaas niet mogelijk, dit kun je 4 maanden voordat je contract afloopt doen. Dit was in het verleden wel 6 maanden, sinds 2017 echter bij alle providers niet meer.
Reputatie 7
  • Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe. Vroegtijdig verlengen heeft alleen zin met nieuw toestel.
  • Het nieuwe abonnement kun je vanaf 4 maanden voor je oude afloopt afsluiten. (niet eerder!) Dus ook nog ná de looptijd.
  • Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Het stopt niet vanzelf! Vernieuwen, overstappen met nummerbehoud of opzeggen kan dan per direct. (opzegtermijn bij overstappen en opzeggen is 1 maand). De afbetaling van het toestel wordt stopgezet.
Reputatie 7
Badge +18

Dankjewel voor de toevoeging Peter.

Reageer