Beantwoord

Mobiele data gebruiken in de USA

• 9 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik ben vanaf Zondag 5 -08 in de usa, en mijn mobiele dataontvangst via 4G verliep uitstekend.
Vanaf Woensdagmorgen is er ineens geen ontvangst meer van mobiele data.
Gebeld met de KPN en de APN instelling veranderd naar portalmmm.nl, echter het werkt nog steeds niet.

Kan iemand mij vertellen wat hiervoor de oplossing is?
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 augustus 2018, 14:21

Dag Leo. Dat is jammer, natuurlijk, dat je nu niet of nauwelijks ontvangst hebt. Gaat het dan alleen om data, of ook om bellen en sms'en? Ik kan je geen volledig sluitende verklaring geven. Er kunnen verschillende oorzaken zijn. Er kan op je huidige locatie simpelweg weinig bereik zijn op het netwerk waarop je bent ingeroamed. Er kan ook iets met je instellingen aan de hand zijn (al betwijfel ik dat, omdat je wel goed ontvangst had). Je kunt inderdaad je APN wijzigen, dat helpt soms. Je kunt ook proberen om om handmatig een ander netwerk te selecteren dat je wellicht een beter bereik biedt. In dit topic lees je nog wat achtergrondinformatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Leo. Dat is jammer, natuurlijk, dat je nu niet of nauwelijks ontvangst hebt. Gaat het dan alleen om data, of ook om bellen en sms'en? Ik kan je geen volledig sluitende verklaring geven. Er kunnen verschillende oorzaken zijn. Er kan op je huidige locatie simpelweg weinig bereik zijn op het netwerk waarop je bent ingeroamed. Er kan ook iets met je instellingen aan de hand zijn (al betwijfel ik dat, omdat je wel goed ontvangst had). Je kunt inderdaad je APN wijzigen, dat helpt soms. Je kunt ook proberen om om handmatig een ander netwerk te selecteren dat je wellicht een beter bereik biedt. In dit topic lees je nog wat achtergrondinformatie.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Leogrif. Ik was nog even benieuwd naar de stand van zaken. Heb je inmiddels al beter internet? Laat het gerust weten als ik nog met je mee kan kijken.

Reageer