Beantwoord

mobiele data is extreem langzaam

  • 6 August 2020
  • 3 reacties
  • 901 keer bekeken

Afgelopen maand heb ik mijn mobiele data compleet op gemaakt. Hierdoor kreeg ik een smsje die mij meldde dat ik nu nog wel kon internetten maar met een minder snelle verbinding. Dit vind ik een fantastische service en ben hier heel dankbaar voor. Alleen nu is 4 dagen geleden mijn nieuwe maand weer begonnen en heb ik nog steeds de snelheid van het gratis door internetten. Moet ik handmatig dit aanpassen of gaat hier iets mis? Op de kpn app staat wel dat ik al mb's gebruikt heb van mijn nieuwe bundel. 

De download snelheid is 0.01MBs per seconde en voorheen was mijn 4g snelheid ver boven de 40. Ik  hoop dat hier een oplossing voor is, alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 August 2020, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rvxldkamp, welkom op het forum! 
Ik hoop dat je inmiddels al weer snel internet hebt. Dit zou automatisch moeten gebeuren. Als je met je nieuwe bundel nog steeds langzaam internet hebt kan het wel helpen je toestel te herstarten.
Dit gezegd hebbende geldt bij de oude Telfort abonnementen dat ze niet op de 1e van de maand nieuwe bundels krijgen maar op de dag van de maand dat het abonnement ooit ingegaan is. Mocht je dus een oud Telfort abonnement hebben kan dat de oorzaak zijn.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft, anders weet je me te vinden!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Beste KPN, ongevraagd moest ik mijn xs4all simkaart voor mobiel internet omruilen voor een kpn kaart. Het is extreem traag geworden, is dit de zogenaamde premium internet/netwerk wat jullie bedoelen op radio/tv? Zie screenshot…

 

Â