Beantwoord

Mobiele data kosten gemaakt buitenland

  • 1 February 2020
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Sinds nieuw contract Kpn heb ik geen dagelijks inzicht over gebruik en extra kosten (roaming)

Tijdens vacanties in Thailand is mij meermaals extra kosten gefaktureerd zonder dat ik roaming echt gebruikt heb.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 February 2020, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @hans.jacobs49, welkom hier.

Ik lees dat je kosten gefactureerd hebt gehad terwijl je geen roaming hebt gebruikt. Mobiel internet stond ook uit? Toestel heb je daarna ook opnieuw opgestart? Als er kosten zijn gemaakt komen deze wel vanaf jouw simkaart. In Mijn KPN zou je ook moeten kunnen zien dat er kosten zijn gemaakt. Verbruik in het buitenland is vaak nooit realtime, dit wordt vaak later verwerkt doordat buitenlandse providers van buiten de EU het verbruik tot 4 dagen na die tijd aan ons mogen doorgeven. Zie ook onze buitenlandpagina

In ieder geval wil ik graag nog eens meekijken. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer nog willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, maar ben ban dat ik alleen verbruik kan inzien en daar verder niets aan kan doen. :(

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Wanneer je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.