Beantwoord

mobielnummer ipad opvragen

• 25 januari 2014
  • 2 reacties
  • 16122 keer bekeken

Om mijn facturen te kunnen opvragen van mijn KPN data abonnement heb ik mijn mobielnummer nodig. Contact gehad met de klantenservice om te vragen wat mijn mobielnummer is maar daar kom ik niet verder mee. De eerste medewerker melde mij dat ik dit via de instellingen kan opzoeken maar dit is niet mogelijk en de tweede medewerker vertelde dat ik met de simkaart van het data abonnement moest bellen naar een ander nummer om te zien wat het nummer is. Nu de klantenservice van KPN mij niet kan helpen en ik niets kan vinden op Google hoop ik dat iemand hier het antwoord heeft. Groet, Hans

icon

Beste antwoord door Shugosha 25 januari 2014, 13:31

Het telefoonnummer zal in ieder geval op de overeenkomst staan die er was genomen. Er kan anders met de simkaart wel een sms gestuurd worden. (Telefonie is bij de datakaarten niet mogelijk, sms versturen/ontvangen wel)

Een andere oplossing is om een kopie van de factuur aan te vragen via de helpdesk en dat ze deze via de post sturen of anders via de email. In de factuur staat ook het mobiele nummer van het data abonnement.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het telefoonnummer zal in ieder geval op de overeenkomst staan die er was genomen. Er kan anders met de simkaart wel een sms gestuurd worden. (Telefonie is bij de datakaarten niet mogelijk, sms versturen/ontvangen wel)

Een andere oplossing is om een kopie van de factuur aan te vragen via de helpdesk en dat ze deze via de post sturen of anders via de email. In de factuur staat ook het mobiele nummer van het data abonnement.

Beste Shugosha,

Bedankt voor je snelle reactie! Het sms bericht versturen is gelukt en ik heb nu mijn nummer genoteerd.

Gr. Hans

Reageer