Beantwoord

Multi-sim via KPN?

  • 4 January 2019
  • 13 reacties
  • 3252 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Wanneer gaat KPN multi-sim aanbieden, zoals Vodafone dit wel heeft waar je 2 sim kaarten hebt die onder 1 abbo vallen en tegelijk te zijn gebruiken (1 in telefoon en de andere in tablet of in mijn geval de auto voor data).
Nu moet ik 2 abbo's afsluiten en extra kosten (of met databundels gaan schuiven, wat onhandig is).

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 January 2019, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen lammertsm, helaas heb ik nog geen aanvullend nieuws. Op het moment is KPN hier nog niet mee bezig. Een oplossing zou kunnen zijn dat je een [url=https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/standaard/1-jaar]data only abonnement[/url] erbij neemt. Als je ook mobiel bij KPN hebt ondergebracht krijg je € 5,00 korting namelijk! En heb je ook Internet en/of TV, nog eens dubbel zoveel data. In het meest gunstige geval betaal je dan € 5,00 per maand voor 1GB. Geen geschuif (al kan je wel MB's delen) en minimale extra kosten :)

 

Update 31-10-2022

Lees meer over Multisim bij KPN in dit artikel:

 

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Bedankt voor het antwoord, wel een gemiste kans denk ik persoonlijk voor KPN ten opzichte van de concurrent Vodafone die dit wel kosteloos zelfs aanbied.

Dan houdt ik mijn andere 06 nummer met multi-sim eerst nog bij Vodafone.
Reputatie 3
Badge +1
KPN al plannen om dit aan te gaan bieden of definitief niet. Ik zie dat er een topic is van drie jaar oud, dus er is wel vraag naar.

Om er nu een abbo ernaast te nemen à 5 euro per maand vind ik het al wat.

Op dit moment nog een Vodafone abbo met multisim, de extra sim in de auto voor data etc.
Reputatie 7
Badge +21
@lammertsm, helaas nog niet. Zie het bericht van Marcia in dit topic, als het komt dan kondigen we dit zeker groots aan!

We leven in 2021 en kpn levert nog steeds geen multisim🤦🏻‍♂️🤷Vodafone heeft al jaren een hoofdkaart voor in je telefoon en een data only voor een tablet uit dezelfde bundel. T-Mobile is er ook mee begonnen. Een extra sim met 0GB kost €12,50 extra, €11,50 als je onbeperkt bellen vervangt door 150min/sms

Hallo @Dennes500 , KPN levert wèl een duosim, voor 2 apparaten, je kunt dan echter maar 1 apparaat tegelijk gebruiken, gebruik je de één dan moet de ander uit staan of in de vliegtuigstand en omgekeerd.

 

 

Ja, maar bij vodafone kunnen allebei de toestellen aan blijven staan……

Reputatie 7

We leven in 2021 en kpn levert nog steeds geen multisim🤦🏻‍♂️🤷Vodafone heeft al jaren een hoofdkaart voor in je telefoon en een data only voor een tablet uit dezelfde bundel. T-Mobile is er ook mee begonnen. Een extra sim met 0GB kost €12,50 extra, €11,50 als je onbeperkt bellen vervangt door 150min/sms

Als je dan een data only sim voor de tablet gebruikt kost je dat €5,- per maand.

Reputatie 7
Badge +24

Ja, maar bij vodafone kunnen allebei de toestellen aan blijven staan……

En als er dan iemand belt, gaan dan beide toestellen over?

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Dennes500 , KPN levert wèl een duosim, voor 2 apparaten, je kunt dan echter maar 1 apparaat tegelijk gebruiken, gebruik je de één dan moet de ander uit staan of in de vliegtuigstand en omgekeerd.

Heb je het zelf al eens geprobeerd? 

Ik kom bij T-Mobile vandaan en de reden dat ik ben overgestapt naar KPN is, dat alleen KPN internet buitengebied binnen hetzelfde abonnement aanbied. M’n vorige provider heeft 4G voor thuis, maar dan met een extra abonnement🤦🏻‍♂️ Waar ik woon ligt alleen koper in de grond, dus dan is internet buitengebied een mooie uitkomst voor extra snelheid👌👍

 

Voor T-Mobile zat ik bij Vodafone en had een iPad met 4G en een iPhone. Ik had daar een abonnement met MultiSim. Één kaart met m’n nummer in m’n iPhone en de andere SIM (data only, gekoppeld aan m’n abonnement)in m’n iPad. De SIM in m’n ipad pakte dus data uit m’n abonnement. Beide toestellen konden dus gewoon aan blijven. MultiSim en DuoSim of DualSim zijn twee verschillende dingen. Bij DuoSim moet inderdaad één van de twee uitstaan en bij MultiSim hoefde dat dus niet.

duidelijker kan ik het volgens mij niet uitleggen😬😂

Hallo @Dennes500 , KPN levert wèl een duosim, voor 2 apparaten, je kunt dan echter maar 1 apparaat tegelijk gebruiken, gebruik je de één dan moet de ander uit staan of in de vliegtuigstand en omgekeerd.

Heb je het zelf al eens geprobeerd? 

Hallo @Nick83 , ik gebruik een duo-sim voor het mobiele nummer van mijn vrouw, 1 sim zit in haar mobiel en de andere sim zit in een bureautelefoon op mijn kantoor en werkt perfect.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een tijdje duo sim gehad. En bij mij konden beide toestellen gewoon aanblijven. En ze hadden beide internet via 4G volgens mij. Alleen als er iemand belde, dan ging maar 1 van de 2 over.