Beantwoord

Multi-sim via KPN?

• 4 januari 2019
  • 4 reacties
  • 579 keer bekeken

Badge
Wanneer gaat KPN multi-sim aanbieden, zoals Vodafone dit wel heeft waar je 2 sim kaarten hebt die onder 1 abbo vallen en tegelijk te zijn gebruiken (1 in telefoon en de andere in tablet of in mijn geval de auto voor data).
Nu moet ik 2 abbo's afsluiten en extra kosten (of met databundels gaan schuiven, wat onhandig is).

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 januari 2019, 10:23

Goedemorgen lammertsm, helaas heb ik nog geen aanvullend nieuws. Op het moment is KPN hier nog niet mee bezig. Een oplossing zou kunnen zijn dat je een data only abonnement erbij neemt. Als je ook mobiel bij KPN hebt ondergebracht krijg je € 5,00 korting namelijk! En heb je ook Internet en/of TV, nog eens dubbel zoveel data. In het meest gunstige geval betaal je dan € 5,00 per maand voor 1GB. Geen geschuif (al kan je wel MB's delen) en minimale extra kosten 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@lammertsm, helaas nog niet. Zie het bericht van Marcia in dit topic, als het komt dan kondigen we dit zeker groots aan!
Badge
KPN al plannen om dit aan te gaan bieden of definitief niet. Ik zie dat er een topic is van drie jaar oud, dus er is wel vraag naar.

Om er nu een abbo ernaast te nemen à 5 euro per maand vind ik het al wat.

Op dit moment nog een Vodafone abbo met multisim, de extra sim in de auto voor data etc.
Badge
Hallo,

Bedankt voor het antwoord, wel een gemiste kans denk ik persoonlijk voor KPN ten opzichte van de concurrent Vodafone die dit wel kosteloos zelfs aanbied.

Dan houdt ik mijn andere 06 nummer met multi-sim eerst nog bij Vodafone.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen lammertsm, helaas heb ik nog geen aanvullend nieuws. Op het moment is KPN hier nog niet mee bezig. Een oplossing zou kunnen zijn dat je een data only abonnement erbij neemt. Als je ook mobiel bij KPN hebt ondergebracht krijg je € 5,00 korting namelijk! En heb je ook Internet en/of TV, nog eens dubbel zoveel data. In het meest gunstige geval betaal je dan € 5,00 per maand voor 1GB. Geen geschuif (al kan je wel MB's delen) en minimale extra kosten 🙂

Reageer