Beantwoord

Na abonnement wijziging nog steeds geen 4G

• 23 april 2014
  • 5 reacties
  • 2341 keer bekeken

Sinds December 2013 heb ik mijn abonnement gewijzigd van 3G naar 4G.

Tot op heden nog steeds geen 4G kunnen ontvangen in geheel Nederland.

meerdere malen de KPN winkel bezocht en kontact gehad met klantenservice.

Desondanks nog steeds geen 4G.

Alles staat conform de instellingen volgens de winkel en klantenservice, en zou zou nog een administratieve wijziging zijn (dit duurt nu al bijna 5 maanden !!!!!!).

Instellingen zijn  APN = kpn4G.nl ook al geprobeerd met .NL in hoofdletters en  de netwerkmodus als instelling GSM/WCDMA/LTE automatisch.

Ik zit er inmiddels aan te denken om mijn 2 jarig abonnement op te zeggen, omdat KPN niet doet wat ze beloven en ik inmiddels wel al bijna 5 maanden betaal voor 4G.

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 24 april 2014, 10:42

Beste Kaspers,

Vervelend om te lezen dat na al je moeite het nog niet gelukt is om 4G op je toestel te krijgen.

Zou je eens kunnen proberen de APN in te stellen op portalmmm.nl ? 

Indien dit ook niet werkt, ontvang ik graag een privébericht met daarin je 06-nummer, postcode en huisnummer.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Welk type abonnement heeft u momenteel en om welk toestel gaat het?

Reputatie 6
Badge +2
Apart dat ze daar in de winkel niet achter kunnen komen. Het is namelijk OF een ''verkeerd'' abonnement OF een ''verkeerd'' toestel.

Ik heb een Alles-in-1 Mobiel Standaard 4G (HS2),
Onbeperkt bellen en sms’en, 4000 MB, 4G tot 50 Mbit/s

Het toestel is HTC ONE Zilverkleur

Ik heb Onbeperkt bellen en sms’en, 2000 MB, 4G tot 25.0 Mbit/s i.p.v 4000 MB, 50.0 Mbit/s

Reputatie 5
Badge +1
Beste Kaspers,

Vervelend om te lezen dat na al je moeite het nog niet gelukt is om 4G op je toestel te krijgen.

Zou je eens kunnen proberen de APN in te stellen op portalmmm.nl ? 

Indien dit ook niet werkt, ontvang ik graag een privébericht met daarin je 06-nummer, postcode en huisnummer.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer