Beantwoord

Na abonnementaanpassing geen 4G meer

• 17 april 2014
  • 3 reacties
  • 2239 keer bekeken

Beste mensen van KPN,

Afgelopen week hebben jullie mij gebeld ivm een abonnementaanpassing. Ik zou een x-aantal MB erbij krijgen en sneller internet (50mbit). Echter is dat snelle internet veranderd in geen internet.

Op PC 5712 had ik voorheen prima mobiel internet. Echter nu niet meer. Ik ben verplicht over te schakelen op "WCDMA (voorkeur)/GSM" zoals mijn Xperia Z1 dat noemt. Echter haal ik dan maar 5mbps. 

Heeft dit iets te maken met mijn locatie? Als ik € 10,- per maand meer moet betalen voor 4G en dit niet krijg, lijkt me het behouden van dit abonnement een beetje onzinnig.

Gr. Marten

icon

Beste antwoord door Shugosha 17 april 2014, 11:07

Gezien de locatie zou de dekking wel goed moeten zijn. Het kan wel zijn dat door de wijziging van de bundel de verbinding wegvalt en dit is normaliter op te lossen door het toestel opnieuw op te starten.

De instelling van de netwerkmodus moet wel LTE bevatten om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk ;)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Gezien de locatie zou de dekking wel goed moeten zijn. Het kan wel zijn dat door de wijziging van de bundel de verbinding wegvalt en dit is normaliter op te lossen door het toestel opnieuw op te starten.

De instelling van de netwerkmodus moet wel LTE bevatten om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk ;)

Dat deed het hem. De snelheid is inderdaad een stuk hoger nu. Bedankt!

Reputatie 5
Badge +1
Beste Marten1234,

Fijn dat het probleem is verholpen met behulp van Shugosha! :)

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer