Na een verlenging een week geen mobiel internet?

Goedemorgen! 

Zojuist telefonisch contact gehad met (zeer vriendelijke en behulpzame) Kevin van de klantenservice, na het hele weekend zonder mobiel internet. Sinds mijn verlenging van Hi naar KPN ben ik verstokt geraakt van mobiele connectiviteit. De technische dienst moet nu een bundel omzetten, die bij de verlenging verkeerd is komen te staan. Dit duurt vijf werkdagen. M'n hele lijf schreeuwt onbegrip, hoe kan zoiets eenvoudigs zó lang duren? In 2014 kan je je toch niet voorstellen dat een administratieve handeling een week moet duren? Bijna net zo onvoorstelbaar als een week zonder mobiel internet! 

Mocht er iemand met invloed meelezen, verzoeke dan deze zaak en vergelijkbare zaken in de toekomst wat vlotter af te handelen. Ikzelf beraad me over hoe hiermee verder om te gaan. Ik ben veel onderweg en ben nu voor collega's en vrienden onbereikbaar via messaging over Skype, Whatsapp & iMessage. Verkeersinformatie onderweg? Muziekje? Bekijk het maar. En dat voor € 74 per maand. 

Moge duidelijk zijn dat deze situatie me niet zint. In de komende 24 maanden waarin ik contractueel nog vast zit aan KPN is heel wat goed te maken om te zorgen dat bij de eerste mogelijkheid niet verdwijn naar een andere aanbieder. Met de nieuwe netwerken op 4G die worden opgeleverd is de alleenheerschappij van KPN qua netwerksterkte ook niet langer onbetwistbaar. 

Wie kan mij vertellen waar de problematiek is ontstaan en welke stappen nu te doorlopen om zo snel mogelijk weer 100% in de lucht te zijn? 

Edit 29-09-2014 9:36: typefouten hersteld

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer