Beantwoord

na nieuwe internetbundel nog steeds traag internet

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Nadat mijn mb's op waren van mijn internet mobiel bundel werd mijn internet sloom (logisch) netjes 2 dagen gewacht op de nieuwe internet mb's. Maar nu heb ik nog steeds sloom internet. Als ik bij mijn KPN kijk, dan is er ook nagenoeg geen verbruik. Heeft dit te maken met omschakelen Telfort/KPN? Heb het toestel ook al meerdere keren opnieuw opgestart. Geen resultaat.

 

Mvg John

icon

Beste antwoord door Lisa 3 February 2020, 20:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Thejohnnnv Allereerst, welkom op ons Forum! Vervelend dat je internet nog traag functioneert. Het kan soms zijn dat je ‘blijft hangen’. Het uitschakelen en opnieuw opstarten van je telefoon lost dit probleem vaak op. Had je dit al gedaan? De migratie Telfort/KPN Kan er iets mee te maken hebben. Sommige Telfort klanten hebben een verouderde Simkaart die niet altijd even goed functioneert op ons netwerk. Ik wil graag even kijken of dit bij jou ook het geval is. Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Reputatie 7
Badge +17

@Thejohnnnv Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Na paar dagen werkte het weer. Bedankt voor je antwoord

 

Mvg john

Reputatie 7
Badge +17

@Thejohnnnv Bedankt voor de terugkoppeling, enig idee wat de oplossing heeft geboden? Ik hoor graag van je!  

Reageer