Beantwoord

Na opzegging van vaste telefoon toch een factuur

  • 25 June 2019
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds afgelopen 19 maart woon ik in Portugal. Gisteren is er bij mijn zoon ( verhuisservice post ) een factuur op mijn naam gekomen voor de periode 1 juli t/m/ 31 augustus voor vaste telefonie. Reeds ergens in januari heb ik telefonisch alles opgezegd. Vanuit Portugal is het 0800 nummer niet bereikbaar. Bovendien is hier de telefoonontvangst zeer slecht. Ik kan op dit moment alleen maar mailen maar er is geen mailadres van KPN. Zal fijn zijn als ik toch via de mail een en ander kan duiden. Graag advies.
icon

Beste antwoord door gedoe 4 July 2019, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op ons forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Het ging alleen om telefonie? Dus zonder internet?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En telefoonnummer, postcode en huisnummer van de aansluiting en de tenaamstelling zou voldoende moeten zijn om je te kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Gedoe, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Bedankt, het lijkt inmiddels geregeld. Hartelijke groet.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen. Je weet me te vinden mochten het nodig zijn. 🙂