Beantwoord

Naam wijzigen internet contract

  • 20 March 2019
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Al een paar maanden geleden heb ik het internet contract overgenomen van een toenmalige huisgenoot. Dus ik ben al maanden de betaler. Echter staat nu nog steeds overal haar naam boven. Ik weet het kopje contractovername te vinden, echter heb ik dan ook documenten van de voormalige huisgenoot nodig en daar heb ik geen contact meer mee. Kan dit anders opgelost worden? Eerder deze week had ik voor een ander probleem telefonisch contact met de monteurs-service, deze man vertelde mij dat ik ook van de afgelopen maanden mijn bankafschrift kan opsturen met dus het bewijs dat ik de betaler ben. Klopt dit, zoja waar kan ik dit regelen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 March 2019, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Sanne, welkom op het forum. Dit wordt in dit geval lastig, er zijn namelijk ook gegevens nodig van de huidige contractant. Wij kunnen namelijk niet zomaar een aanpassing doen in een contract dat strikt gezien niet van jou is. Sterker nog, dit mag simpelweg niet. De huidige contractant is wettelijk gezien verantwoordelijk voor het abonnement, ook voor de betaling.

Zijn de contactgegevens bij het abonnement nog wel van de oude bewoner? Telefoonnummer of e-mailadres? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?