Beantwoord

Nauwelijks 3g en 4g in Frankrijk (Normandië)

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Nauwelijks 3g en 4g in Frankrijk (Normandië) terwijl mijn medereizigers weg goede verbinding hebben. Dit probleem deed zich eerder voor in tsjechië.

*admin edit: opmaak

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 July 2021, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Antw01, welkom op ons forum!
In het buitenland zijn we afhankelijk van de dekking en capaciteit van andere netwerken.
Hier hebben we helaas geen invloed op maar soms wil het helpen via je toestel een ander netwerk te proberen. Het kan zijn dat soms een ander netwerk betere dekking heeft of meer capaciteit.

En ander netwerk wordt gewoon niet geaccepteerd. dan krijg je de melding automatisch kiezen? bij ja dan krijg je gewoon weer KPN en dat schiet dus niet op. Kan het zijn omdat ik omdat ik voorheen bij Telfort zat.

Reputatie 7
Badge +20

“Gelukkig” zit dit hem niet in je simkaart of type abonnement. Dit is echt een beperking van het locale netwerk.
Ieder toestel gaat hier anders mee om, kun je ook geen ander netwerk kiezen als je bij die foutmelding op nee drukt?