Beantwoord

Nederlandse MB bundel gebruiken in het buitenland?

• 8 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 357 keer bekeken

Ik heb bij kpn een abonement met 10gb internet en nog extra voor spotify. Onbeperkt bellen onbeperkt sms.
Ik zit veel in het buitenland ook deze maand de hele maand maar kan ik niet mijn eigen bundel tegen een leuk tarief omzetten want die mb gebruik ik niet en moet nu steeds een bundel er bij kopen vind zonde dat je niet je eigen bundel kan inruilen bijv 2gb inwisselen voor 1gb buitenland ofzo. Anders word het wel een heel duur abonement.

Mvg danny

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Justin_ 8 augustus 2016, 17:59

Hoi Danny, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je graag je Nederlandse MBs omzet naar MBs die je ook in het buitenland kunt gebruiken. Helaas is deze mogelijkheid er op dit moment niet. Ik heb je suggestie intern doorgezet. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk wordt. Ik durf je hier echter niets over te beloven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Danny, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je graag je Nederlandse MBs omzet naar MBs die je ook in het buitenland kunt gebruiken. Helaas is deze mogelijkheid er op dit moment niet. Ik heb je suggestie intern doorgezet. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk wordt. Ik durf je hier echter niets over te beloven.

Reageer