Beantwoord

Neem ik nog wel MB's mee?

  • 11 March 2021
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo,

Altijd heb ik mijn internettegoed wat ik niet verbruikt heb meegenomen naar de volgende maand met de maximum van 3 maanden.

Iedere maand kwam ik op 60 gb uit omdat ik mijn 20 gb niet op kreeg.

Nu raak ik iedere keer mijn 20 gb kwijt van mijn vorige maand en sta ik nu aan het begin van de maand nog maar op 20 gb.

Als ik op vakantie ga verbruik ik  meestal meer waardoor ik straks op 0 staat en extra aan moet kopen.

Waarom wordt mij dit afgenomen zonder dit aan te geven dat dit veranderd is?

Of is dit een fout

Met vriendelijke groet 

John (Meldes)

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 15 March 2021, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3

Dit gaat om een Telfort mobiele abonnement denk ik ?

Heeft u iets gewijzigd in het abonnement ?

Of nu een KPN abbo ?

Want bij KPN bevalt je data na de maand.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Meldes, welkom hier. 

Hiervoor zou ik eens mee moeten kijken. Dit kan ik zo niet beantwoorden. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik een mee naar jouw mobiele data. 

Het is inderdaad 2 jaar Telfort geweest en is verlengd met kpn voor 2 jaar met dezelfde voorwaarde

Daarom mijn reactie 

John

Profiel is ook bijgewerkt 😉

Reputatie 7
Badge +20

Daar zit het hem ook in. In de verlenging naar een KPN abonnement. Bij de KPN abonnementen neem je namelijk geen MB's meer mee. Dit was enkel een voorwaarde van de Telfort abonnementen. Dus sinds het KPN abonnement neem je geen MB's meer mee. 

Dan hadden ze niet tegen mij moeten zeggen dat alles hetzelfde blijft

Dan ga je daar dan ook vanuit toch?

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat begrijp ik heel goed. Helaas is dat niet het geval en kan ook niet meer aangepast worden. :( Ik had je graag ander nieuws gegeven, maar ik kan er niet meer van maken.