Beantwoord

Net overgestapt, data bijna verbruikt

  • 26 September 2019
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik ben per 19 sept 2019 overgestapt van Telfort naar KPN . Nu stuurt KPN mij mails dat mijn data bijna verbruikt zijn, en geen 4Gb beschikbaar is maar slechts 800Mb.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 26 September 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @m.brouwers
Je mobiele abonnement bij KPN is net ingegaan. De bundel wordt per kalendermaand verstrekt.
In de eerste (gedeeltelijke) maand krijg je de data naar rato van het aantal resterende dagen.

Vanaf de eerste hele maand krijg je ook de volledige bundel voor die maand.

Tot slot: de facturatie gaat ook per kalendermaand, je betaalt de eerste maand ook naar rato. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Welkom terug @m.brouwers. Het is exact zoals @RBxx aangeeft. Ik kan er eigenlijk niets aan toevoegen. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!
Met de resterende dagen is de rario 11/30 van 4Gb = 1400 mb
Mijn abonnement zou moeten zijn 4Gb volgens het overstap aanbod van KPN
Reputatie 7
Badge +25
Excuses, ik had de daadwerkelijke rekensom nog niet gemaakt, en had ik wel kunnen/moeten doen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik het voor je nakijken!
De abonnementgegevens van KPN staan nog op 2 Gb. Dwz dat de rato Mb data voor deze maand 800 Mb juist is
Ik ben echter overgestapt van Telfort naar KPN met het aanbod van 4G zonder eenmalige kosten voor € 19 pm.
Als dit aanbod niet (meer) van toepassing is, wil ik het abonnement beeindigen
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie, dat je nog meer KPN producten hebt. Dan zou het kunnen zijn dat je nog niet KPN Compleet bent aangemeld, waardoor het voordeel (data-verdubbeling van 2GB naar 4GB) nog niet actief is. Vul je profiel in, zoals @Paul_ vraagt, dan kan hij dat controleren/corrigeren.
Reputatie 7
Badge +25
Kijk, het heeft/had inderdaad met Compleet te maken. Ik heb nu de aanmelding voor je geregeld zodat de data wordt verdubbeld. Je krijgt zo ook een sms ter bevestiging. Aansluitkosten zijn inderdaad niet van toepassing in dit geval!