Beantwoord

Niet verbruikte internetbundel

  • 17 July 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

Bovenop mijn eigen internetbundel heb ik extra internet gekocht maar dit internet verloopt over 2 weken. Mijn vraag: indien dit niet gebruikt word krijg ik dat bedrag teruggestort op mijn rekening? Zo niet dan wil ik dat internet per direct gaan gebruiken.
ik hoor graag wat hierin de mogelijkheden zijn.

melvin van hunen
icon

Beste antwoord door Joran 1 August 2019, 09:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Melvin, welkom hier! Een niet verbruikte bundel wordt niet automatisch teruggestort op je rekening. Als je te veel bundels hebt aangevraagd die helemaal niet zijn gebruikt wil ik graag even kijken wat ik kan doen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Goedemiddag, ik heb mijn profiel bijgewerkt met mijn gegevens. Ik hoop dat je hiermee wat mee kunt.

Groetjes melvin
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik zie dat de twee niet gebruikte bundels actief zijn tot 1 augustus. Ik zal die dag controleren welke er niet gebruikt zijn en daarvan worden de kosten teruggestort. Komt in orde en ik laat het hier nog even weten.
Een beetje late reactie, maar als dat zou kunnen helemaal top! Super service.
alvast bedankt voor de moeite.

groetjes

Melvin van hunen
Reputatie 7
Badge +28
Zoals afgesproken 🙂 Ik zie dat één bundel helemaal niet is verbruikt, die kosten worden teruggestort op de eerstvolgende factuur.

Reageer