Beantwoord

Nieuw abonnement met toestel maar geen mobiele data

  • 11 January 2021
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedendag, ik sinds Zaterdag een nieuw abonnement met toestel maar behouding van het oude nummer. Ik heb geen verbinding met mobiele data ondanks dat ik onbeperkt internet in mijn abonnement heb.

Wat kan hier de reden voor zijn, verkeerd ingevoerde APN bijvoorbeeld?

Toestel is een Huawei P40 Pro met Emui 11(die niet in Toestel hulp te vinden is) 

Alvast dank Jesse

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 January 2021, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @JesseLvM en bedankt voor je bericht! Het is druk en daardoor kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Speelt dit probleem nog of is het intussen opgelost? Ik hoop het laatste! Mocht jij je toestel niet kunnen vinden in onze toestelhulp, dan kun je een ander model wat er op lijkt kiezen en onder “handmatig instellingen internet”, vindt je dan de APN instellingen.
Als het nog niet opgelost is, laat dan weten wat je nu ingesteld hebt staan als APN en vul jouw gegevens in, in jouw profiel (klantnummer, mobiel nummer, postcode en huisnummer en jouw geboortedatum). Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt: ik kijk graag met je mee! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van mobiele data. Anders hoor ik het graag!