Beantwoord

Nieuw abonnement nog niet actief voor mbs delen

  • 18 July 2021
  • 10 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,
Ik heb net een nieuw abonnement voor een collega aangeschaft met een data only kaart erbij. We kunnen nog geen MBs delen, ik heb geprobeerd het nummer aan te melden daarvoor maar dat gaat niet (volgens mij al gedaan).
Kan iemand ons daarin helpen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 July 2021, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Domivdv  Wonen jullie op hetzelfde adres?
Alleen abonnementen geregistreerd op hetzelfde adres kunnen MB’s delen.

ja het is allemaal voor het zelfde adres

 

het is een zakelijk abonnement

 

Reputatie 7
Badge +21

het is een zakelijk abonnement

 

Dan is het zakelijk forum https://zakelijkforum.kpn.com/ waarschijnlijk de betere plaats voor je vraag.

Hier ben je op het consumenten forum van KPN.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Domivdv, ik snap heel goed dat je graag mb's wil delen onderling. Als het zelf aanmelden niet lukt, kan ik voor je kijken of het wel via ons lukt. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? Dan duik de systemen voor je in! 

Dank je wel Jeroen, profiel is bij gewerkt. het gaat over de laatste 2 abonnementen die eigenlijk samen moeten kunnen delen (laaste 06 en 09 nummers….)

nu kan ik hete inneens! ik weet niet of het dankzij jou is, maar in ieder geval bedankt!!!

Reputatie 7
Badge +19

nu kan ik het inneens! ik weet niet of het dankzij jou is, maar in ieder geval bedankt!!!

 

Nadat jij jouw profiel hebt ingevuld en mij het seintje had gegeven, ben ik direct voor je aan de slag gegaan en heb de 2 abonnementen toegevoegd aan het mb delen. 

Bedankt voor je hulp Jeroen, hoe kan ik dat de volgende keer zelf doen?

Reputatie 7
Badge +19

Klanten kunnen dit zelf via de aanmeldpagina voor KPN Hussel. Wil je een extra nummer aanmelden kies dan voor: Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?