Beantwoord

Nieuwe bundel gaat niet in

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Hoi, 

 

Het is vandaag 2 april, gisteren zou (neem ik aan) mijn nieuwe maand in moeten gaan. Daar zit ik op te wachten, want ik heb mijn MB’s verbruikt. En omdat ik extra MB’s heb bijgekocht zie ik enkel in het overzicht op mijn KPN staan dat die opgemaakt extra MB’s nog 20 dagen goed zijn, maar niet hoe lang mijn maand nog duurt voor mijn reguliere abonnement..

Twee vragen dus: Waarom is mijn nieuwe bundel nog niet ingegaan en waarom kan ik op mijn KPN niet zien hoe lang de maand nog duurt voor mijn reguliere abonnement.. 

 

Alvast bedankt voor hulp!

 

Groeten Michiel

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 April 2021, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Micvb ,

Als die bundel nog twintig dagen doorloopt, dan zie je nu inderdaad nog steeds die bundel staan. Maar ga er maar vanuit dat jouw reguliere bundel gisteren gewoon is ingegaan. Je kunt dat terugzien door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.