Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen lukt niet

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Hallo,

hetzelfde issue:

  1. aanvragen van KPN ivm nieuwe Simkaart
  1. MijnKPN blokkeert bij bestelling nieuwe Simkaart

hoe verder?

Harold

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 March 2021, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @TTHOĀ . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat dit niet lukt. Zijn de gegevens van jouw MijnKPN nog steeds actueel? Klopt het klantnummer nog? Zou je anders eens kunnen proberen om je product(en) te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen?Ā 

Opgelost - dit werkte. Nieuwe SIM besteld en kunnen activeren