Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen lukt niet

  • 1 maart 2021
  • 2 reacties
  • 9 keer bekeken

Hallo,

hetzelfde issue:

  1. aanvragen van KPN ivm nieuwe Simkaart
  1. MijnKPN blokkeert bij bestelling nieuwe Simkaart

hoe verder?

Harold

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin_ 2 maart 2021, 13:53

Hoi @TTHO . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat dit niet lukt. Zijn de gegevens van jouw MijnKPN nog steeds actueel? Klopt het klantnummer nog? Zou je anders eens kunnen proberen om je product(en) te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @TTHO . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat dit niet lukt. Zijn de gegevens van jouw MijnKPN nog steeds actueel? Klopt het klantnummer nog? Zou je anders eens kunnen proberen om je product(en) te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen

Opgelost - dit werkte. Nieuwe SIM besteld en kunnen activeren

Reageer