Beantwoord

nieuwe simkaart niet geleverd

  • 18 September 2020
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste, 

Op 7 sep heb ik een sim kaart besteld. Omdat ik bang was de activatie te vergeten, heb ik dit gelijk gedaan via de code op de factuur. Echter is de simkaart nooit aangekomen. Nu waren er een tijdje geleden weg werkzaamheden voor ons huis waardoor de brievenbus wellicht niet goed bereikbaar was. Nu heb ik dus alleen geen simkaart. Begin oktober wordt mijn nummer omgezet, dus dan heb ik wel graag mijn simkaart.

 

 

Groet,

Ruben

 

icon

Beste antwoord door Ruben ten Have 22 September 2020, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Vul je gegevens aan in je profiel en medewerkers kunnen mogelijk een vervangend exemplaar sturen.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Ruben ten Have. Zonder een KPN simkaart wordt het wel erg lastig gebruik maken van het nieuwe KPN abonnement. Voor een missende simkaart kun jij zelf een vervangende aanvragen via: https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/
Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt! Gaan we je verder helpen.

Welkom op het forum @Ruben ten Have. Zonder een KPN simkaart wordt het wel erg lastig gebruik maken van het nieuwe KPN abonnement. Voor een missende simkaart kun jij zelf een vervangende aanvragen via: https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/
Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt! Gaan we je verder helpen.

Dag Jeroen,

 

Dank voor je antwoord! Het was iets ingewikkelder, maar ik ben er gelukkig uitgekomen met een van je collega's! Een nieuwe simkaart is als het goed is onderweg!