Beantwoord

Noodpakket gedeactiveerd?

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Beste, 

Heb ook een nood pakket Huawei WiFi 50GB bundel die waarschijnlijk gedeactiveerd is. Tijdje ging het goed maar sinds kort ligt mijn WiFi er weer regelmatig uit. Hoe krijg ik deze weer geactiveerd zodat ik deze weer kan gebruiken? 
 

mvg Roberto

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 January 2020, 10:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Bertone, bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw noodpakket gedeactiveerd wordt voordat je diensten werken bij KPN. Is dat het geval, of heb je inmiddels via de kabel diensten van KPN? Want dan is het natuurlijk overbodig geworden.

Om het een en ander na te kijken heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Ik hoor graag van je!

Hi Susan, 

Mijn gegevens hou ik liever privé op een forum. Maar een p.b wil ik je uiteraard meer info verstrekken. 


De diensten werken wel maar is alles behalve stabiel. Het is een erg lang verhaal maar kort samen gevat sinds ik hier woon ca 15 jaar  ( 1 ste bewoner ) had ik nooit een eigen lijn gehad en konden dit ook niet vinden op mijn adres gegevens wel dat al tig jaar klant ben. Maw had geen eigen lijn...kwam daar bij toeval achter dat elke x als mijn buurman het huis tijdelijk verhuurde bij mij er alles uitlag..geen internet / tv / tel enz. Tig x iemand van kpn geweest en na dagen van thuis zijn en wachten ws het weer opgelost. Maar dan bij mijn buurman er alles uit.,enz dit is de afgelopen 1,5/ 2 jaar diversen x gebeurd. Je begrijpt dat het bij een grote ergenis is geweest waar ik alles behalve vrolijk van werd. Maar YES Nu heb ik dan eindelijk een eigen vaste lijn na ca 15 jaar maar kan niet juichen vwb stabiliteit/ verbinding. Heb zelfs een extra 4G buiten gebied router ontvangen maar helaas weinig verschil. Gezien ik regelmatig boven werk is mijn WiFi nog onstabieler vandaar ik dan de mifi hiervoor wil gebruiken. Maar die is gedeactiveerd vandaar…

 

mvg Bertone 

Reputatie 7
Badge +30

Alle velden in je profiel waar ‘privé’ achter staat zijn alleen zichtbaar voor jou en voor ons KPN moderators, dus daar kun je veilig je gegevens invullen.

 

Even resumerend: je hebt nu een actieve vaste lijn, met daarbij Sneller Internet Buitengebied? Als die diensten nu werken (even los van of het stabiel is) dan klopt het ook dat het noodpakket niet meer werkt. Een noodpakket is namelijk ter overbrugging van een periode dat er geen diensten zijn. Je zou dan ook (als je die niet al gehad hebt) binnenkort bericht moeten krijgen over het terugsturen van het noodpakket. 

 

Verder kunnen we dan samen gaan kijken naar de stabiliteit van je lijn. Maar, dan hebben we dus wel gegevens nodig :)

Reputatie 7
Badge +21

@Bertone, ik zie dat je helaas nog niet hebt gereageerd op Erik zijn bericht. Alles waar dus privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. We helpen je alsnog graag verder!

Reageer