Beantwoord

Notificatie verbruik internet 50% niet gehad

  • 24 July 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Gister een berichtje gekregen 50% verbruikt en vandaag een bericht 75% verbruikt.

ik snap niet hoe dat kan want normaal gesproken krijg ik het bij lange na niet op

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2020, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Meindert En Sanny, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is wel snel achter elkaar! Kan het zijn dat je in die tussentijd iets groots hebt gedownload, een update bijvoorbeeld, of misschien iets live hebt gevolgd via een stream? Dit kost namelijk erg veel data en zo kan het snel gaan. Het is ook afhankelijk van de grootte van je databundel. Stel dit is 4GB, dan zit je bij 2GB al op de helft. Heb je misschien onlangs je abonnement verlengd is dat kort geleden ingegaan? Dan krijg je je data naar rato van de rest van de maand. Dat zou ook nog het geval kunnen zijn.

Maar omdat het je niet echt bekend voorkomt, kijk ik graag even met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer waar het om gaat? Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakjes en bij persoonlijke opmerkingen. Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan zoek ik de gegevens er even bij!

Reputatie 7
Badge +21

@Meindert En Sanny ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan je aangeven of ik hier nog voor je naar moet kijken?