Beantwoord

onbeperkt internet in buitenland

  • 12 October 2021
  • 5 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt data abonement. Ik heb begrepen dat ik dan 25 Gb voor het buitenland heb te verbruiken. Nou hebben wij verschillende mobiele abonementen en elke 1e van de maand maak ik data over naar de rest van abonnementen. Kunnen deze dit nu ook in het buitenland gebruiken? En tot hoeveel kunnen ze verbruiken.

 

Andre

icon

Beste antwoord door RBxx 12 October 2021, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Alle gedeelde data is ook in het buitenland(eu) te gebruiken 

Reputatie 7
Badge +21

Alle gedeelde data is ook in het buitenland(eu) te gebruiken 

De 50GB die in Nederland gedeeld wordt, kan inderdaad door de ontvanger(s) ook in de EU gebruikt worden. De houder van het onbeperkt data abonnement kan buiten NL (in de EU) alleen delen vanuit zijn 25GB.

Ik heb een kontrakt voor onbeperkt internetten en bellen. Ik krijg een mailtje dat dit niet geld voor europa. Moet ik het daar nu beperken tot 50GB? Wanneer dit waar is, toch wel een verrassend bericht. In mijn kontrakt staat nergens vermeldt dat het alleen voor Nederland geldt. Tijdens mijn werk in België heb daar niets van gemerkt.

Reputatie 7
Badge +24

@jwh-b tegenwoordig is het 50 GB. Bij het bestellen staat het er gewoon bij:

50 GB in de EU.

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb een kontrakt voor onbeperkt internetten en bellen. Ik krijg een mailtje dat dit niet geld voor europa. Moet ik het daar nu beperken tot 50GB? Wanneer dit waar is, toch wel een verrassend bericht. In mijn kontrakt staat nergens vermeldt dat het alleen voor Nederland geldt. Tijdens mijn werk in België heb daar niets van gemerkt.


Dan heeft u uw mailtje waarin uw contract naar u toegestuurd werd niet goed gelezen. Daarin stond naast  uw contract als bijlage onder andere ook een pdf met de voor uw geldende tarieven kpn mobiel. Hierin stond duidelijk “data eu 25GB” wat nu verhoogd is naar 50GB.