Vraag

Onbeperkt online bundel

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste KPN,

Ik maak al jaren gebruik van de prepaid Onbeperkt online bundel (activatie met *143#). Echter, merk ik al twee maanden dat de snelheid van deze bundel slechter is dan dat ik voorheen ervaren heb. Ik merk duidelijk verschil en ik vind het vervelend. Kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,


Kempvis

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik maak al jaren gebruik van de prepaid Onbeperkt online bundel (activatie met *143#). Echter, merk ik al twee maanden dat de snelheid van deze bundel slechter is dan dat ik voorheen ervaren heb. Ik merk duidelijk verschil en ik vind het vervelend. Kan hier iets aan gedaan worden?
Dus snelheid is nu nog veel minder dan 128kbps ?
Deze prepaid bundel was altijd alleen via 3G, maar KPN heeft aangegeven dat zaken naar 4G gaat porteren. Op 4G is meer capaciteit beschikbaar, dus als je toestel ook 4G kan, is er weer een grotere kans dat je weer de maximale snelheid haalt.
Maar is erg traagheid op elke lokatie? Andere stad ook?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Kempvis, welkom terug! Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die @tmoesel stelt. Daarnaast ben ik benieuwd welk toestel je gebruikt. Als je het op één bepaalde locatie hebt, zou ik ook graag willen weten waar dit precies is. Als het om een specifiek adres gaat, mag je me dit ook in een privébericht sturen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Laat je het me weten als je toch wilt dat we er naar kijken?