Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Onbeperkt online bundel buitenland

Hoi,

Overal op internet lees ik dat de prepaid onbeperkt online bundel ook geldig is in het buitenland (EU). Maar wanneer ik mijn internet aanzet in het buitenland gaat er alsnog geld van mijn prepaid af. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Justin_ 19 juli 2017, 13:06

Justin_ schreef:

Hoi Willemijn, welkom op het forum! Goed dat je dit aangeeft, want het lijkt erop alsof hier iets misgaat. Met de Onbeperkt Online bundel kun je namelijk internetten in de gehele EU.

Graag duik ik m'n systemen in om voor je te kijken wat er precies aan de hand is. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.

Update voor de meelezers: nadat Willemijn mij haar 06-nummer had gestuurd, ben ik mijn systemen ingedoken 🙂 Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht voor het internetten. Dat is keurig uit de Onbeperkt Online bundel gegaan. Er was ook gebeld vanuit het buitenland en daardoor is wel prepaidtegoed afgeschreven.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Heb je die bundel wel aan?
In welk land ben je?
Ja, ik heb berichten gekregen met daarin dat ik ben aangemeld voor de kpn onbeperkt online bundel. Ik ben zelf in Duitsland.
Reputatie 6
Badge +14
Hoi Willemijn, welkom op het forum! Goed dat je dit aangeeft, want het lijkt erop alsof hier iets misgaat. Met de Onbeperkt Online bundel kun je namelijk internetten in de gehele EU.

Graag duik ik m'n systemen in om voor je te kijken wat er precies aan de hand is. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 6
Badge +14
Justin_ schreef:

Update voor de meelezers: nadat Willemijn mij haar 06-nummer had gestuurd, ben ik mijn systemen ingedoken 🙂 Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht voor het internetten. Dat is keurig uit de Onbeperkt Online bundel gegaan. Er was ook gebeld vanuit het buitenland en daardoor is wel prepaidtegoed afgeschreven.

Reageer