Vraag

Oneplus en KPN

• 17 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

KPN zouden jullie alsjeblieft support voor de Oneplus devices willen toevoegen, het is al een strijd sinds een van de eerste Oneplus toestellen. Elke keer als er een nieuwe techniek uit komt, Volte, Wifi calling, 5G dan werkt het niet bij jullie tenzij het om een samsung of apple gaat.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hi @HBVDH,

Op het moment dat er een nieuwe techniek beschikbaar komt, komen er steeds meer toestellen op de markt die die techniek ondersteunen. Samsung en Apple lopen daar vaak mee voorop én worden beide het meest verkocht. Wellicht dat daardoor bij jou het beeld is ontstaan dat enkel deze 2 merken door ons ondersteund worden? Wat betreft 5G, in het overzicht met 5G geschikte toestellen zie je meerdere merken terug en komt Apple helemaal niet voor :wink:

Zou je mij kunnen vertellen welk type OnePlus jij hebt? Dan ga ik navraag doen of je toestel geschikt zou moeten zijn en of er wellicht nog een update uitgerold moet worden voor je er gebruik van kunt maken :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +7

OnePlus moet het zelf ook ondersteunen, is dat al gecontroleerd? Overigens heb ik op mijn OnePlus 6 gewoon HD bellen wat volgens mij VoLTE is, via Simyo overigens.

Reageer