Beantwoord

Onjuiste aantal mb

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Sinds januari dit jaar(2019) heb ik een abonnement verlening genomen met 20 gb(10gb met verdubbelaar) mb's en onbeperkt bellen/sms. Echter op de mijnkpn app staat dat ik 4 gb mb heb voor de gehele maand.

Is er iets verkeerd gegaan in het systeem of is dit zo omdat het het resterende mb's vd maand is en dat het volgende maand hersteld wordt?
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 19:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kerensaweber Ik heb je gegevens nog niet bij de hand, dus ik kan het je niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik denk dat je laatste opmerking de juiste verklaring is. Je hebt net je abonnement verlengd, geef je aan en als dit -bij wijze van spreke- halverwege de maand is ingegaan krijg je inderdaad het resterende tegoed tot het einde van de maand.

Ik kijk het graag voor je na. Als je je KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer dan kan ik je uitsluitsel geven. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kerensaweber Ik heb geen bericht meer van je gekregen. Is alles al duidelijk geworden? Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan lees ik het graag!
@Bart_ dank je voor je reactie, ik kreeg vandaag pas een melding ervan in mijn mail sorry! Mijn nieuwe maand is nog niet ingegaan dus ik kan nog niet zien of het de juiste aantal mbs zijn voor februari. Ik ga ervanuit dat daf t wel gaat kloppen zoals ik al verwachtte. En anders laat ik het nogmaals weten!

Reageer