Beantwoord

Online en bellen in Canada met KPN

  • 11 June 2019
  • 19 reacties
  • 2817 keer bekeken

Ik wil met iPhone met simonly naar Canada, wat is het gunstigste, bundels zijn erg klein en duur. Wat te doen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 11 June 2019, 20:48

Bekijk origineel

19 reacties

Je kunt je abonnement tijdelijk, minimaal één maand, ophogen naar het abo wat ook Canada & Amerika in de bundel heeft. Dat kost € 66 per maand. Dat is die van 100 GB op deze pagina.
Maar je kunt ook inderdaad de bundels voor buiten E.U. gebruiken.
Die zijn er met 100 MB/min/sms en met 500. Uiteraard kun je nog een bundel(tje) nemen als ie eerder op is.

100 voor € 9,99
sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266

500 voor € 39,99
sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266

http://kpn.com/buitenland/.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Beetle67, Welkom op ons forum! PeterG heeft je al geadviseerd en ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Als je een keuze hebt gemaakt, kan ik je misschien wel helpen. Ik kan je abonnement upgraden als je dat wilt. Wanneer je nu je upgrade doorgeeft, gaat de upgrade van je abonnement 1 juli in. Wil je jouw abonnement later upgraden, dan gaat de upgrade pas in op 1 augustus. Als je kiest voor één van de bundels, dan kun je de bundel aanzetten via MijnKPN of ik kan dit voor je doen. Zou je dan je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Dank voor het bericht,

Kan ik dan in Canada naar Nederland bellen en andersom, voor het bedrag binnen de bundel, inclusief 100 GB internet,

Als dat zo is wil ik de maand juli van deze mogelijkheid gebruik maken.

Ik wil mijn profiel wel invullen, alleen niet als het openbaar is,

Graag jullie bericht
Kan ik dan in Canada naar Nederland bellen en andersom, voor het bedrag binnen de bundel, inclusief 100 GB internet,

Inderdaad. Behalve Europese Unie zitten dan ook Canada en de Verenigde Staten in de bundel.

Overal waar (privé) bij staat in het profiel is niet openbaar. Alleen voor jouw en de KPN moderators inzichtelijk. En laten dat nou net de essentiële dingen als naam, postcode / huisnummer, klantnummer e.d. zijn.
Forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +19
@Beetle67, Persoonlijke gegevens in je forumprofiel zijn afgeschermd voor andere gebruikers. Ik zeg heel leuk dat ik dit voor je kan doen, maar ik mag dit niet meer doen. Voor deze upgrade is een extra verificatie nodig die wij niet via het forum kunnen (en niet mogen) doen. Dit kan onze klantenservice via 0800-0402 optie 1, of collega's van de afdeling chat wel voor je doen. Je kunt daar aangeven dat je jouw abonnement wilt upgraden voor 1 juli naar Zorgeloos Premium Plus voor bellen, smsen en internetten in o.a. Canada. Je krijgt dan een extra verificatie check en dan hebben ze dit binnen no-time voor je geregeld. Excuses voor de verwarring. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan ik je uiteraard wel voorzien van de juiste informatie 🙂 Ik hoor het dan graag van je.
Reputatie 7
Badge +19
@Beetle67. Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via mijn collega's van de klantenservice geregeld hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!
Zojuist geregeld, met chat, Anthony, to geholpen, dank voor jullie hulp
Ik zie nu dat het geen € 66,00 is maar € 99,00, dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Wat is nu het bedrag wat ik per maand moet betalen ?
€ 66 is zonder het toesteldeel. Puur het abo. Toestellening blijft ook gewoon doorlopen en komt bij de € 66.

Staan al je gegevens in je forumprofiel? Zodat Marina het evt. nog ff kan checken 😉
Beste Peter,

Ik heb een sim only abonnement, ik wil je verder informeren, maar niet als mijn profiel volledig openbaar is.

Ik betaal nu iets van 35,00 per maand en begreep dat het dan 66,00 per maand zou worden
Overal waar (privé) bij staat is alleen voor Moderators (ik ben dat niet) en voor jouzelf te zien.

Als je 'alles' invult dan neem ik aan dat @Marina_ haar licht er zeker nog even over zal laten schijnen.

Het abo waar ook Canada & V.S. inzitten is idd € 66 per maand. Dat geldt ook als je je huidige abonnement tijdelijk verhoogt.
zie https://mobielshop.kpn.com/mobiel/sim-only/100-gb-en-onbeperkt-bellen-sms/1-jaar

Ikzelf zou een bundel extra nemen en daar zoveel mogelijk via wifi doen. Whatsapp (ook met bellen; ik begrijp dat dat kan), app's gebruiken via wifi.
Data roaming uitzetten in dat geval.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Beetle67, Wat jammer dat er onduidelijkheid is, maar de verwarring is vast te verklaren. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Ik zie ze nog niet terug in je forumprofiel, daarom kan ik je nog geen antwoord geven op jouw vraag.
Goede middag, zijn die gegevens dan openbaar? Ik wil ze niet met de hele wereld delen
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Beetle67, De gegevens in je forumprofiel zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf. Mocht je het toch niet prettig vinden om deze gegevens te verstrekken, kun je ook telefonisch contact zoeken met 0800-0402 optie 1 of weer een chat starten 🙂
Goede morgen, ik heb alles ingevuld, hoop dat ik nu een antwoord krijg op mijn vraag.

Er wordt aangegeven dat de eenmalige kosten € 66,00 zullen bedragen, en tijdens de bevestiging zie ik € 109,- of € 99,-

Het gaat over de maand juli het abonnement naar Canada dekking om te zetten wat betreft data en telefoneren

Graag verneem ik,

Alvast dank voor de moeite
Heb je 't wel op de goede plek gedaan? Volgens mij kan (tijdelijk) verhogen van het abonnement alleen in de app (danwel MijnKPN).

Het 'klinkt' alsof je op de verlengpagina zat of zelfs op 'nieuw abonnement afsluiten'. Want dan komt er € 35 aansluitkosten bij ... Deze laatste 2 mogelijkheden dien je niet te hebben ...

Maar aanpassen/verhogen

@Marina_
Ik heb gesproken met een medewerkster van KPN via chat!

Wat ik begrijp is Marina nu met de zaak bezig,

Dank voor je bericht
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Beetle67, Het gaat hier gewoon over een upgrade, geen vernieuwing. Mijn collega heeft de upgrade ingevoerd en gaat per 1 juli in. Wat betreft de kosten, daarover stuur ik je een privébericht. Zou je daarop willen reageren?
Hartelijke dank!

Reageer