Beantwoord

online generator

• 19 januari 2018
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo allemaal
Ik heb op mijn computer en op mijn telefoon een online wachtwoord generator. (bladwijzer)
Nu is dat op mijn computer geen probleem. De website staat open in de taakbalk en dan knippen en plakken en alles voor elkaar.
Op mijn telefoon is het een ander verhaal. Voor zover ik weet kun je de generator bladwijzer (in Chrome' niet openen zonder eerst de website/account waar je het wachtwoord wil invullen te sluiten. Dan naar de wachtwoord generator in Chromes bladwijzer te gaan, te knippen, plakken, klembord en dan de website account weer op te zoeken en weer helemaal opnieuw te beginnen en te hopen dat het wachtwoord nog op het klembord staat wanneer je het nodig hebt.
Ik hoop dat dit verhaal begrijpelijk is.
Dit moet eenvoudiger kunnen. Wie weet hoe.
Groeten
Peter.
icon

Beste antwoord door petersteinmeije 21 januari 2018, 11:29

Bedankt voor de hulp, maar ik vind dit alles zowiezo niet zo handig op de telefoon.
Ik houd het maar bij de computer.
Groeten
Peter.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als je Chrome open hebt heb je onder of boven in je scherm een vierkantje met een getal er in. Dat getal geeft het aantal open tabbladen aan. Als je op dat vierkantje drukt zie je alle open tabbladen.

Terwijl je in het ene tabblad een website open hebt kan je in een ander die generator openen, en de tekst kopieren.

Robin
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor de hulp, maar ik vind dit alles zowiezo niet zo handig op de telefoon.
Ik houd het maar bij de computer.
Groeten
Peter.
Reputatie 7
Badge +30
Sorry maar, op Chrome op je telefoon kan je toch gewoon meerdere tabbladen openen?
Reputatie 7
Badge +30
Kan je dat verder omschrijven? Als je het wachtwoord selecteert en dan kopieren doet moet het gewoon werken.
Reputatie 3
Badge
Nou, ik ben niet zo'n telefoon fanaat.
Hoe doe je dat ?
Peter.
Reputatie 3
Badge
Hallo Robin
Ik geloof dat ik dat met die tabbladen wel door heb, maar het knippen/plakken werkt niet. (meer)
Peter.

Reageer