Wat ik ook probeer, toestelhulp gevolgd, toestel aan en uit, etc etc. Alles wat ik kan vinden op KPN.com. Toestel gaat niet online.
Ik weet het dus echt niet meer
Welkom @LennekeS! Vervelend dit 😞 Kun je de volgende stappen eens proberen?
- Controleer of roaming staat ingeschakeld
- Kies handmatig een mobiel netwerk (iPhone: "Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies handmatig een andere provider, Android: "Instellingen" - "Mobiele Netwerken" - "Netwerken Zoeken")
- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer of de APN staat ingesteld op internet of portalmmm.nl (APN instellingen voor 4G KPN)
Als je in het verleden buitenlandbundels hebt gebruikt kan het zijn dat er een blokkade is ingesteld aan onze kant, ter bescherming. Dat kan ik nakijken en uitzetten. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Dank! Zij heeft een Sim Only Budget abonnement, dat is een abonnement zonder MB's maar alleen met bel/sms-minuten. Dat verklaart dus waarom mobiel internet niet wil werken.
Als zij tijdelijk gebruik wil maken van mobiel internet op vakantie is het mogelijk een bundel van 250MB of 1GB aan te schaffen: Blijf razendsnel online met MB Erbij | KPN. Dat is na een sms'je direct actief.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.