Nu was ik daarvan niet op de hoogte dat daarvoor de reguliere EU regels niet van toepassing zijn en ik met extra kosten rekening moest houden.
Op de heen reis heb ik wel een berichtje gehad dat het mijn verbruik beperkt werd, omdat ik een limiet had overschreden(het berichtje kan ik overigens niet meer terugvinden). Het mobiele data verkeer heb ik toen uitgezet, maar het kwaad was al geschied.
Ik zit nu met extra kosten (ca. €100) waar ik niet om gevraagd heb. Ook heb ik geen melding ontvangen dat het data verbruik op de veerboten extra kosten met zich mee brengt.
Ik wil dat extra verbruik eigenlijk niet betalen, want het was bij mij niet bekend.
Wie weet hoe ik hier mee om moet gaan en waar kan ik een klacht indienen?
Rob
Beste antwoord door PeterG
Wat vervelend dat je hierdoor zo'n hoog extra bedrag hebt deze maand. Helaas moet ik je teleurstellen. Ook bij het indienen van een klacht zul je deze kosten moeten betalen. Het zijn maritieme netwerken. Er is nooit ergens vermeld dat die ook onder de regels van de EU-landen zouden vallen. Deze werken via een satelliet en zijn daarom duur.
Uiteraard geef je ik hier wel de mogelijkheden aan hoe je een klacht kunt indienen:
https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Bekijk origineel
Uiteraard geef je ik hier wel de mogelijkheden aan hoe je een klacht kunt indienen:
https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm