Beantwoord

Onverwachte internetkosten Thailand terwijl ik een bundel heb

  • 27 January 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

ben nu in Thailand. Heb een eenvoudig sim only telefoon abonnement zonder internet. Krijg opeens internet kosten op mijn rekening. Hoe kan dat als ik geen internet bundel heb

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 January 2020, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Cornelis Jan , heb je in je telefoon wel roaming en mobiele data UIT staan?

 

Reputatie 7

Hoi @Cornelis Jan, welkom bij ons op het forum en welkom in Thailand! Dat is een mooie reis. Ik kan me voorstellen dat je dan niet rekende op onverwachtse kosten. Het kan zijn dat jouw toestel wel verbinding heeft gemaakt met een Thais netwerk, zoals Jan al voorstelt. Ik kijk graag met je mee, zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer op je forumprofiel kunnen zetten? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Reputatie 7

Hoi @Cornelis Jan, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we hierbij nog mee kunnen kijken weet je ons te vinden.

De abonnementen zonder internetbundel hebben wel langzaam internet. Voor internetbankieren, whatsapp, e-mail enzo. 64 kb/s down en 32 kb/s up. In de E.U. natuurlijk is dat kosteloos, daarbuiten niet helemaal lijkt me zo.