Vraag

Opgeschort

  • 25 February 2019
  • 2 reacties
  • 378 keer bekeken

Als ik verbinding wil maken met kpn-fon netwerk krijgt ik de volgende melding :
Inloggen is mislukt. Uw account is opgeschort.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi hanneman. Welkom op het forum!
Daar heb ik niet direct een antwoord op. Heeft het in het verleden wel gewerkt? Hoe maak je verbinding? App of rechtstreeks met je telefoon?
Is dit een FON account dat gekoppeld is aan een mobiel of vast abonnement ? Bij vast kun je via mijnkpn zelf kijken wat de status is en eventueel een nieuw account aanmaken. Bij mobiel ligt dat iets anders en kan ik misschien iets betekenen.
Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Zo niet, laat het weten!