Beantwoord

Opgezegd per 1 juli 2020, nog steeds facturen

  • 28 November 2020
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Op 10 mei 2020 via een email bericht een bevestiging ontvangen van de KPN dat ik mijn MIFI abonnement op wil zeggen per 1 juli 2020. 
Tot op heden elke maand een factuur. 
Moet weer zelf actie ondernemen.
Waarom is de administratie bij de KPN zo beroerd?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 December 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Op 10 mei 2020 via een email bericht een bevestiging ontvangen van de KPN dat ik mijn MIFI abonnement op wil zeggen per 1 juli 2020. 
Tot op heden elke maand een factuur. 
Moet weer zelf actie ondernemen.
Waarom is de administratie bij de KPN zo beroerd?

Hallo @Jorica , ik zou je eigen administratie ook maar even op orde brengen als je daar 6,5 maand later pas achter komt.

 

 

 

Hmmm…. 1 juli tot nu 6,5 maand… al jaarwisseling gevierd??

Hmmm…. 1 juli tot nu 6,5 maand… al jaarwisseling gevierd??

Hallo @Jorica , ik reken vanaf 10 mei, want vanaf dat moment zou ik in de gaten hebben gehouden of het allemaal wel goed gaat.

 

Ik had zelf gevraagd het abonnement te stoppen per 1 juli. KPN stuurt mij een bevestiging, Wat moet ik dan tussen 10 mei en 1 juli in de gaten houden?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jorica, wat jammer zeg dat dit zo moeizaam gaat :slight_frown:

Ik zie dat je abonnement voor thuis keurig op is gezegd per 1 juli, maar het Sneller internet buitengebied gedeelte is daarbij doorgelopen helaas. Wat ik ook zie, is dat er op 30-11 alsnog een opzegging door is gevoerd, het lijkt er dus op dat het alsnog goed gaat komen :slight_smile: