Goedemorgen @Karenmaat, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!
Op het moment dat jouw noodpakket geen data meer heeft, kan je hem laten opwaarderen via onze klantenservice. Dat kan via 0800-0402 of via de LiveChat functie. Dat is in ieder geval de snelste manier, via het Forum kan het namelijk, zoals nu, een dag (of 2) duren voordat je antwoord krijgt!
Dus ik raad aan om even te bellen, ze zullen vragen naar je naam, postcode + huisnummer, evt. klantnummer en kunnen dan de opwaardering bestellen. Het kan dan 1 werkdag duren voordat het toegevoegd is, hou hier rekening mee!
Mocht ik hier nog in kunnen helpen, vul dan de gegevens aan in jouw Forum profiel 😉
@Karenmaat, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is 😉
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.