Beantwoord

Opzegging via site niet goed doorgekomen, geen coulance...

  • 9 August 2019
  • 8 reacties
  • 275 keer bekeken

Ik heb zojuist contact gehad via de chatservice. Volgena hen is het niet goes doorgekomen en zou het pas op 9-9 kunnen worden beëindigd. Hier ga ik absoluut niet mee akkoord. Het is per 28 juli opgezegd in de auto. Mijn 06 nummer was ingevuld. Ik ervan uit dat jullie dit per 14 augustus 2019 beëindigen. Jullie kunnen dit zelf bekijken, want op die dag heb ik ook de kaart toegevoegd aan mijn kpn producten.
Met zoveel abonnementen mag door KPN wel wat meer coulance worden betracht..... 🤐😡
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Hallo @Jawesjej, als ik je goed begrijp heb je een abonnement beëindigd maar was dit in eerste niet goed doorgekomen? Wat voor abonnement heb je precies opgezegd, was dat een 06-nummer of een vaste aansluiting? Behalve jouw gebruikersnaam heb ik op dit moment nog geen gegevens van je, dus ik kan nog niets voor je nakijken. Zou je jouw forumprofiel aan kunnen vullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en, als het om het opzeggen van een mobiel abonnement gaat, het bewuste 06-nummer? Als je deze gegevens op jet profiel invult zijn ze alleen voor jou en mij zichtbaar en niet voor anderen, ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.
Hoi Jasper, bedankt voor je reactie. Dat is correct. Het gaat om een data only abonnement met 09 nummer. Ik heb de gegevens inmiddels aangevuld.
Reputatie 7
Dan weet ik waar ik me op kan richten. In plaats van het 06-nummer heb ik het 097-nummer dan ook nodig en de laatste 3 cijfers van de IBAN heb ik ook nodig voordat ik het voor je kan nakijken. Zou je die er nog aan kunnen toevoegen?
Gedaan.
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens! Ik ben meteen voor je gaan kijken en bij het abonnement zie ik geen opzegging staan, ook geen meldingen daarover. Heb je wel een bevestiging gekregen van de opzegging en is er daarna nog contact met jou opgenomen? Ik kan het abonnement zelf niet stoppen, dat kan alleen de afdeling die over de contracten gaat. Je kunt jouw nummer invoeren op deze pagina, dan nemen zij zo snel mogelijk contact met je op.
Zoals gezegd is de opzegging vanuit de auto naar Italië gedaan, middels de wifi van de mifikaart.... Echter geen bevestiging ontvangen. Als jarenlange klant mag ik toch wel wat coulance verwachten......
Reputatie 7
Dat begreep ik van je inderdaad, alleen de opzegging is zoals ik zei niet terug te zien in het systeem. Dat betekent dat het abonnement doorloopt als we niets doen, om die reden gaf ik je de opties om de opzegging alsnog in gang te zetten. Ik heb namelijk niet de mogelijkheid om een abonnement stop te zetten. Op het moment dat je hen spreekt kan je ook vragen of er iets mogelijk is aan coulance.
Reputatie 7
Hallo @Jawesjej, ik heb nog geen reactie van je gezien en bij het abonnement zie ik nog geen opzegging staan. Ik hoop dat snel in contact komt met de afdeling die over de contracten gaat, dat is de enige manier om het abonnement alsnog te laten stoppen.